Sağlıklı Yaşam
6162636465666768696106116126136146156166176186196206216226236246256266276286296
International

tr

Ödüller

Buradasınız: Anasayfa / Ödüller

ÖDÜLLER

Sağlıkta öncü olma yolculuğunda 25 yılı aşkın süredir hizmet veren İstanbul'un en köklü akademik kadrosuyla fark yaratan özel hastanesi Academic Hospital, “Sağlıkta Kalite Ödülü”, “Yılın En İyi Hastane ve Hastane Yöneticisi Ödülü”, “En İyİ Mimari ve İç Mimari Ödülü” ile başarılarını taçlandırdı.

Uluslararası Arenada Kalite Onayı

2017 yılının temmuz ayında Lozan'da düzenlenen etkinlikte Academic Hospital, uluslararası uzmanlardan oluşan İsviçre Kalite Standartları Enstitüsü (SGS)’nin sağlık kriterlerini başarıyla tamamlayarak 2016 Yılının Sağlıkta Kalite Ödülü’nü kazandı.

Avrupa’nın En İyisi

Merkezi İngiltere’nin Oxford kentinde bulunan, Avrupa’da ekonomik, sosyal ve insani işbirliğinin geliştirilmesi amacıyla faaliyet gösteren European Business Assembly (EBA – Avrupa Konseyi), Academic Hospital’ı 2016 yılının En iyi Hastanesi olarak kabul etti ve Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Zehra Neşe Kavak’ı ‘Yılın En İyi Hastane Yöneticisi Ödülü’ne layık gördü.

Fark Yaratan Mimari

Academic Hospital, hastalarına daha konforlu bir hizmet sağlamak amacıyla, 2016 yılında kapasite artışı ile yenilenme sürecini tamamladı. Yenilenen iç ve dış yüzü ile Londra’da düzenlenen European Property Awards ödül töreninde Academic Hospital’a, ‘Avrupa’nın En İyi Mimari ve İç Mimari Ödülü’ takdim edildi.

ÖDÜLLER

► European Quality Award Oxford 2017

► Best Quality Leadership Award 2018 USA, by ESQR

► Europe Property Awards Public Service Interior Turkey Academic Hospital by design Partners İnternational 2017/2018

► Europe Property Awards Public Service Architecture Turkey Academic Hospital by design Partners İnternational

2017/2018

► Yılın Sağlık Kuruluşu Ödülü 11. Uluslararası Eshab-ı Kehf Ödülleri İstanbul 2018

SERTİFİKALAR

2008 yılında ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesini alan Academic Hospital, 2009 yılında OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 10002:2004 Müşteri Şikayetleri Yönetimi Sistemi Belgelerini de alarak Entegre Yönetim Sistemine geçiş sağlamıştır.